umělá rostlinka

  • Toto téma je prázdné.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 příspěvků - 1. až 5. (celkem z 5)
  • Autor
    Příspěvky
  • #149
    admin
    Správce

    Ahoj človíčci, mám doma asi měsíc krabíka a chci se zeptat, včera jsem mu tam dala umělou rostlinku koupenou u vietnamců, pořádně jsem ji vyvařila ve vodě, a naaranžovala, ať nejsou vidět kabely, ale ráno leželo ve vodě pár odštípnutých lístků…může se to krabík snažit žrát?měla bych to dát raději pryč? jo a co říkáte na rostlinku “blázen”, radili mi ji ve zverimexu. jo a teď se mi zdá, že jak krabíkovi dám do klepet salám, tak začal být takový neohrabaný, salám mu utíká a je takový neohrabanější…mám začít přidávat křídu, nebo nastrouhanou sépiovku? jaký by to mělo vliv, když všecko stahuje a žere pod vodou. jo a ve zveráku mi prodali kuličku nějakého mechu, to mu celkem chutná,máte s tím někdo zkušenost?
    dík za rady, jsem v tomhle začátečník a nechci nic zkazit.
    jinak terárko máme 70*40*40, vodní fitr atman a včera jsem konečně koupila vyhřívání s termostatem atman:):silly

    #971
    Sumo
    Správce

    Ahoj!
    Umělou kytku a ještě od vietnamců… :angry: Pryč s ní!
    Je to hezké, ale nebrat. Když tak opravdu takové, které jsou pro terárka určená – z textilií a né z PVC… :S

    Raději tam dej toho “blázna” na souš či stěny a do vody nějaky Anibias…
    Mechová koule je v pohodě. Super je Javský mech! A jestli ti ožírá tu kouli, tak mu něco schází a nějakou tu rostlinu by mu obětovat chtělo… :dry: Se salátem jsem nikdy neuspěl.

    Taky jsem měl umělé a všecko zničil a zkoušel ožrat. Živé kytky taky sice zničí (někdy i během noci), ale aspoň máš jistotu, že si s tím neublíží…

    Vapník nejlépe ve skořápkaách vajíček, ale pořádně omytých. Křídu dávám taky, ale někteří zas říkají, že v ní je něco……. :S
    Se sepiovkou jsem taky nikdy neuspěl…