a ještě….

  • Toto téma je prázdné.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 16)
  • Autor
    Příspěvky
  • #293
    Jej
    Člen

    Když je to teda krab suchozemský ( land ) tak proč se zdržujě věčinu času ve vodě a i tam jí ?

    #439
    Lukys
    Sledující

    Jestli myslíš cardisoma armatum tak netuším ale teď sem mu to komplet předělal a je ve vodě i na suchu ale většinou jí i na suchu ve vodě moc ne B)

    #440
    Jej
    Člen

    Tak jako je ten krab má modrý krunýř tak to je land krab suchozemský ale říkám nevím proč je věčinou ve vodě :blush: jako jsem amatér co se chovu krabů tak se nedivte mojím někdy přihloplím otázkám třeba proč pořád dělá tzv. “roznošku” že má naplé obě strany “nohou” a vypadá to jako by se napínal na sklo nebo by se ho snažil přelést je to normální ?
    Dík za odpovědi

    #442

    Muj krabík dělá taky občas roznošky,je to jakokdyby cvičil:-)Takže to asi bude normální .Jinak co se týče přebývání suchozemského kraba ve vodě ,chtěla bych jen říct že ten můj je tam pořád sedí tam ,hrabe a přehrabuje kámínky ,obědvá i večeří ve vodě ,každé jídlo které dostane si do vody odnáší .Dokonce si tam schovává i zbytky voda pak strašně smrdí:-p.Jednou sem dokonce někde četla ,ža nějaký začatečník chovatel si byl koupit krabíka ve zverimexu a paní prodavačka mu řakla ,že suchozemský krab vodu nepotřebuje .Na zakladě teto milné informace mu krabík po několika dnech uhynul:-(Takže si myslím nehledě na jméno Krab suchozemský potřebuje vodu!!!

    #446
    Lukys
    Sledující

    No když řeknete ve zverimexu krab suchozemský prodavači myslí že je to pousteníček nebo nějakej co nepotřebuje vodu tak vždy říkám ten barevnej vodní a někdy dokonce ví o co de:D

    #448
    Sumo
    Správce

    Jojo… Prodavaci jsou nekdy opravdu hooodne informovani…
    Proto kdysi vznikl tento web! A myslim si, ze tady clovek najde vse, co potrebuje… Co vy na to? ;)

    #451
    Pakinko
    Člen