Vítejte na Krabí web na eSumo.net › Fóra › Krabi › Callinectes Sapidus › a ještě….
- Toto téma je prázdné.
-
AutorPříspěvky
-
1.4.2008 v 12:52 #293JejČlen
Když je to teda krab suchozemský ( land ) tak proč se zdržujě věčinu času ve vodě a i tam jí ?
1.4.2008 v 14:58 #439LukysSledujícíJestli myslíš cardisoma armatum tak netuším ale teď sem mu to komplet předělal a je ve vodě i na suchu ale většinou jí i na suchu ve vodě moc ne
1.4.2008 v 18:10 #440JejČlenTak jako je ten krab má modrý krunýř tak to je land krab suchozemský ale říkám nevím proč je věčinou ve vodě :blush: jako jsem amatér co se chovu krabů tak se nedivte mojím někdy přihloplím otázkám třeba proč pořád dělá tzv. “roznošku” že má naplé obě strany “nohou” a vypadá to jako by se napínal na sklo nebo by se ho snažil přelést je to normální ?
Dík za odpovědi2.4.2008 v 6:21 #442Pavoucice.LČlenMuj krabík dělá taky občas roznošky,je to jakokdyby cvičil:-)Takže to asi bude normální .Jinak co se týče přebývání suchozemského kraba ve vodě ,chtěla bych jen říct že ten můj je tam pořád sedí tam ,hrabe a přehrabuje kámínky ,obědvá i večeří ve vodě ,každé jídlo které dostane si do vody odnáší .Dokonce si tam schovává i zbytky voda pak strašně smrdí:-p.Jednou sem dokonce někde četla ,ža nějaký začatečník chovatel si byl koupit krabíka ve zverimexu a paní prodavačka mu řakla ,že suchozemský krab vodu nepotřebuje .Na zakladě teto milné informace mu krabík po několika dnech uhynul:-(Takže si myslím nehledě na jméno Krab suchozemský potřebuje vodu!!!
2.4.2008 v 16:17 #446LukysSledujícíNo když řeknete ve zverimexu krab suchozemský prodavači myslí že je to pousteníček nebo nějakej co nepotřebuje vodu tak vždy říkám ten barevnej vodní a někdy dokonce ví o co de:D
3.4.2008 v 7:36 #448SumoSprávceJojo… Prodavaci jsou nekdy opravdu hooodne informovani…
Proto kdysi vznikl tento web! A myslim si, ze tady clovek najde vse, co potrebuje… Co vy na to?4.4.2008 v 18:34 #451PakinkoČlenno ja som tu nasiel aj priatela…vsak sumo